مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 03:402021-08-23بين الملل

شناورهای سبک از تردد دریایی در دریای عمان و تنگه هرمز خودداری کنند


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: توصیه می شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تردد سایر شناورها با احتیاط صورت پذیرد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: توصیه می شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تردد سایر شناورها با احتیاط صورت پذیرد.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز با تاثیر فعالیت سامانه فصلی، وزش بادهای بسیار شدید جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه هرمز سبب مواج شدن این مناطق دریایی خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به مواج بودن آبهای شرق دریای عمان و محدوده تنگه هرمز، اظهار کرد: توصیه می شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تردد سایر شناورها با احتیاط صورت پذیرد.

سی سی پور ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و شب نیز در ارتفاعات استان (بویژه نواحی شرقی و شمالی استان) افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ، تند باد لحظه ای با احتمال گرد و غبار و سیلابی شدن رودخانه های فصلی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه توصیه می شود از قرار گیری در حریم و مجاورت مسیل ها و رودخانه های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام درمناطق مرتفع خودداری شود، عنوان کرد: این شرایط به تناوب تا روز چهارشنبه، سوم شهریور ماه، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای سبک از تردد دریایی در دریای عمان و تنگه هرمز خودداری کنند

شناورهای سبک از تردد دریایی در دریای عمان و تنگه هرمز خودداری کنند